آشنایی با فروش عمده لوازم جانبی موبایل

بازار رقابتی و متنوع لوازم جانبی موبایل، نه تنها دارای طیف وسیعی از مشتریان است؛ حتی دامنه ی بزرگی از فروشندگان را نیز به خود اختصاص داده است. در این میان داشتن اطلاعات بیشتر برای فروشندگان لوازم جانبی موبایل به منزله ی داشتن قدرت مانور بیشتر و توان بالاتر ایجاد حس رضایت در مشتری است.

فروش عمده لوازم جانبی موبایل

پنج نکته که هر فروشنده ای در پخش عمده لوازم جانبی موبایل باید بداند


اگر شما علاقه دارید به فعالیت تجاری در زمینه فروش و پخش عمده لوازم جانبی موبایل بپردازید؛ به چند نکته باید توجه زیادی بکنید. امیدواریم با مطالعه ی نکاتی که برای شما در قالب این مقاله آورده ایم، آگاهی بیشتری در زمینه ی سبک و سلیقه متفاوت مشتریان و نیازهای ایشان را کسب کنید تا در سودآوری شخصی شما و مشتریانتان مفید فایده واقع شود.

1. داشتن تنوع بالا
تنوع بالا در اجناس متفاوت می تواند به شما کمک کند تا طیف بالاتری از مشتریان را راضی کنید. شاید تمام مشتریان شما از یک مدل یا رنگ خوششان نیاید. شاید مشتریان شما از رنگ و سلیقه ای که شما خوشتان می آید لذت نبرند. بنابراین تفاوت در سبک و سلیقه را باید همیشه مد نظر قرار دهید. مثلا خودتان را به عنوان یک مشتری نگاه کنید. وقتی می خواهید از یک عامل پخش عمده لوازم جانبی موبایل، خرید کنید؛ چه خواسته هایی از او دارید. چه انتظاراتی را دوست دارید برآورده کنند. چه مقدار برای شما وقت بگذارند و...

2. برای مشتری وقت بگذارید
آیا برای شما پیش آمده که به مطب یک پزشک بروید و پزشک بدون این که از شما اطلاعات بیشتری راجع به بیماری تان بخواهد یا با شما در رابطه با شرایط روحی و جمسیتان صحبت کند؛ شروع به تجویز دارو و یا آزمایش های مختلف کند؟ حس و حال شما راجع به این پزشک چگونه خواهد بود؟ آیا برای مرتبه ی بعد هم به سراغ همین پزشک خواهید رفت؟
توجه کردن به مشتری و ابراز علاقه کردن به شنیدن بیشتر نیازهای آنها، در ضمیر ناخودآگاه مشتریان حس همدلی را ایجاد کرده و به همین دلیل، مشتری به فروشنده اعتماد می کند و به توصیه های آن ها بیشتر توجه می کند.

3. برای به داشتن مشتری وفادار برنامه ریزی بلند مدت کنید
داشتن مشتری های وفادار، رگ حیات یک مجموعه است. این بدین معناست که اگر شما زمانی در تهیه و یا توزیع اقلام و یا خدمات خود به مشتریان دچار کاستی شدید. مزایای معامله های قبلی شما با مشتریانتان به بردباری آن ها و ایجاد حس وفاداری ایشان کمک کند و برای دریافت خدمات و خرید محصولات منتظر شما باشند.

4. بیشتر از یک فروشنده یک راهنما باشید
اگر به دنبال این باشید که با انجام معاملات برد-برد سود کنید، همیشه موفق خواهید بود. وقتی مشتری احساس کند که شما می خواهید بهترین وسیله ای را که برای وی مناسب است به او بفروشید و به طور کاملا صادقانه از مزایا و معایب آن صحبت کنید؛ اعتماد شکل گرفته به انجام معاملات بهتر و داشتن سود بالاتر، هم برای فروشنده تکی و هم فروشنده عمده لوازم جانبی موبایل و هم برای خریدار بوجود می آید.

5. هرچه برای خود میپسندی برای دیگران نیز بپسند
شما به عنوان فروشنده لوازم جانبی موبایل هیچ وقت دوست ندارید که اجناس با تاخیر یا با داشتن عیب ظاهری و یا هرگونه نقصی به دست شما برسد. پس باید سعی کنید که در هنگام فروش خودتان نیز، نه تنها همین نکات، بلکه نکته های دیگری را نیز مانند: بسته بندی، تخفیفات، خدمات پس از فروش و پاسخگویی به مشتری را مورد توجه ویژه قرار دهید. ما در دیجی فرست تمام خریداران را بسیار محترم شمرده و سعی می کنیم تا خدماتی شایسته و درخور شان والای ایشان برای آنها داشته باشیم.

پخش عمده لوازم جانبی موبایل


پخش عمده لوازم جانبی موبایل

فروشنده های لوازم جانبی موبایل و یا کسانی که مایل به پخش و یا خرید عمده لوازم جانبی موبایل در سراسر ایران عزیزمان هستند، می توانند از خدمات ویژه ما برخوردارند شوند. دیجی فرست، به مشتریان "همکار" خدمت های خاصی ارائه می کند. مثلا شما می توانید با همکاری با ما در صورت خرید حتی یک عدد از لوازم جانبی موبایل، سفارش خود را به قیمت عمده فروشی لوازم جانبی موبایل تحویل بگیرید. توجه به سلیقه متفاوت مشتریان و طیف بالای تنوع در این زمینه؛ دامنه ی کار ما را وسیع تر و استفاده از لذت زیبادوستی را برای ما بیشتر می کند. دیجی فرست سعی می کند تا از گوناگونی بالای اجناس برای خدمت رسانی به جامعه ی بزرگتری از بازار موبایل استفاده کند.

برای آغاز همکاری با ما اینجا را کلیک کنید.

 نمونه تفاوت نمایش قیمت برای کاربر عادی و همکار

قیمت فروش عمده لوازم جانبی موبایل

قیمت عمده فروشی لوازم جانبی موبایل